Obchodné podmienky
Prevádzkovateľ e-shopu:
Botas Sport - Botaska Třebíč, provozovatel: Ing. Jiří Procházka
mobil: 777239295
info@botaska.sk
Sídlo firmy: Bartuškova 599, Třebíč, 674 01
Provozovna: Chmelova 93/4, Třebíč, 674 01
IČO: 48885860
DIČ: CZ5701220481
bankový účet: 2200244404/8330
OBCHODNÉ PODMIENKY
§ 1
Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak nie sú zmluvné vzťahy upravené týmito obchodnými podmienkami, riadia sa Občianskym zákonníkom (40/1960 Zb.) Pre prípad spotrebiteľa. Alebo v prípade podnikateľov sa neupravené vzťahy riadia Obchodným zákonníkom (513/1991 Zb.).
§ 2
Podaním objednávky súhlasíte s nižšie uvedenými obchodnými podmienkami. Rovnako tiež potvrdzujete zoznámenie s týmito podmienkami ako aj s reklamačným poriadkom. Všetky Vami podané objednávky sú záväzné.
§ 3
Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky predovšetkým z dôvodu reálnej hrozby nesplnenia záväzku odberu tovaru či v prípade aktivít vedúcich k poškodeniu predajcu.
§ 4
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov a náležitostí. Predajca si vyhradzuje právo overiť telefonicky údaje uvedené v objednávke.
§ 5
Registráciou dávate súhlas so zaradením poskytnutých údajov do našej databázy a možnosťou ich následného spracovania. Informácie sú využité iba na vybavenie požadovaných objednávok. Chránime Vaše osobné údaje a postupujeme v súlade so zákonom č.101/2000 Zb. V žiadnom prípade neposkytujeme tieto údaje tretej strane.
§ 6
Kupujúci má právo na vymazanie svojich osobných údajov z databázy predávajúceho. Žiadosť o výmaz musí byť zaslaná písomnou formou a predávajúci zaväzuje najneskôr do 14 dní od doručenia písomnej žiadosti všetky údaje o kupujúcom z databázy vymazať.
§ 7
Kupujúci je povinný odobrať objednaný tovar a zaplatiť jeho celkovú cenu. S celkovou sumou na zaplatenie je kupujúci oboznámený pri odosielaní objednávky a to ešte pred jej záväzným potvrdením. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny v dôsledku preklepov či zle prevedených cien z jeho databázy - iba do doby fyzického odoslania tovaru. Pre tento prípad musí bezodkladne kontaktovať kupujúceho, ktorý má právo na okamžité odstúpenie od zmluvy. Poštovné zadarmo je len v prípade nákupu nad 160 EUR (cena po odpočítaní zliav). Náklady na výmenu tovaru hradí kupujúci.
§ 8
Kupujúci má podľa platného Občianskeho zákonníka právo zrušiť odoslanú objednávku alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14-tich dní od prevzatia tovaru. Ak sa k tomuto kroku rozhodne, musí postupovať podľa podmienok uvedených v sekcii Vrátenie tovaru a reklamácie.
Poštovné a doprava
Zaslanie tovaru prostredníctvom České pošty:
* Doručenie zásielky zvyčajne do jedného až troch pracovných dní od expedície.
* O odoslaní tovaru budete informovaní e-mailom.
* Opätovné doručovaní zásielky v prípade nezastihnutí adresáta.
* Platba dobierkou, alebo obyčajné vyzdvihnutie zásielky po platbe prevodom.
* Pokud je vaša objednávka platená prevodom, je poštovné 8 eur. Pri objednávke na dobierku do 189 EUR je účtované poštovné 10 EUR (8 eur poštovné a 2 eura dobierka).
* Pri objednávke od 190 EUR je účtované poštovné 0 EUR.
Od 190 EUR je poštovné a doprava zdarma!
Platby
Platbu môžete zvoliť z dvoch možností podľa Vašich preferencií a možností!
Platba dobierkou:
* Odošleme tovar na Vami uvedenú adresu s dobierkou
* Platbu realizujete pri prevzatí zásielky a to Vášmu poštovému doručovateľovi
* Alebo priamo pri vyzdvihnutí zásielky na Vašej pošte
Platba prevodom:
* Informácie potrebné k platbe Vám budú zaslané prostredníctvom e-mailu
* Peniaze odošlite na náš účet: 2200244404/8330
* Po overení doručení požadovanej sumy Vám bude tovar odoslaný
* Informácie o vykonanie overení a následnom odoslaní Vám bude zaslaná na e-mail
* Nutné počítať so zdržaním v závislosti na transakčné dobe jednotlivých bánk (1-4 pracovné dni)
Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru:
Pre prípad, že nebudete s tovarom spokojní Vám garantujeme vrátenie peňazí! Vy nám zašlete tovar za nižšie uvedených podmienok a my Vám do 14 pracovných dní od doručenia zásielky zašleme peniaze na Vami oznámený účet!
Reklamácia prepravných služieb:
Naše zásielky sú starostlivo balené skúseným personálom a pevne veríme, že sa k Vám dostanú v najkratšom možnom termíne a hlavne v poriadku k Vašej a našej spokojnosti. Cesta z nášho skladu k Vám domov je realizovaná cez dopravcu! Bohužiaľ nemôžeme zaručiť jeho bezchybnosť. Preto pri preberaní zásielky dbajte na zvýšenú opatrnosť predovšetkým na:
• Zjavné mechanické poškodenie zásielky
• premáčaniu zásielky
• Otvorenú alebo či znovu zalepenú zásielku
Zásielku si teda vždy starostlivo prezrite a neváhajte reklamovať u prepravcu! Spíšte s ním protokol o poškodení prípadne reklamačný protokol. Neváhajte nás kontaktovať a my Vám radi pomôžeme pri riešení tohto problému.
Reklamácia tovaru:
Na naše tovar poskytujeme dvojročnú záručnú dobu. Záručná lehota začína plynúť od prevzatia tovaru a záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré sa prejavia v záručnej lehote a majú charakter výrobnej chyby alebo chyby materiálu. Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:
• Ak ste tovar používali na iné než určené účely (napr. Topánky určené do haly používali vonku, s topánkami určenými na beh hrali futbal, atď ...)
• Úpravy a zásahy do štruktúry výrobku
• Bežným opotrebením
• Údržba v rozpore s návodom
• Zanedbanie starostlivosti o výrobok
• Pri mechanickom poškodení vzniknutým neopatrnou manipuláciou
V prípade vyskytnutia ojedinelých výrobných či iných vád nás však neváhajte kontaktovať a radi sa s Vami dohodneme na oprave, výmene alebo vrátenie peňazí!
Pri výmene alebo vrátení tovaru je nutné dodržať tieto podmienky:
• Tovar musí byť nepoškodený
• Tovar nesmie byť použitý
• Tovar musí byť kompletný
• Nesmie byť odobraní ceduľka
• Spoločne s tovarom dodajte doklad o kúpe
• Tovar nesmie byť zaslaný na našu adresu dobierkou